ANA SƏHİFƏKİTABƏVVƏLKİSONRAKI

Məlumatla başlayın, hekayə ilə qurtarın

Oxucuları öz tərəfinizə çəkmək üçün siz onları sərlövhə rəqəmləri ilə vurmağı bacarmalısınız ki, onlar oturub qeyd götürsünlər. Siz əsində məzmunun məlumat şəbəkəsindən gəlməsini nəzərə almadan hekayəni oxumağı bacarmalısınız. Hekayəni bir qədər həyəcanlı edin və oxucularınızın kim olduğunu unutmayın.
Buna nümunə olaraq Aİ komissiyasının Maliyyə Aşkarlığı Sistemindən istifadə edərək Araşdırıcı Jurnalistlər Bürosu tərəfindən həyata keçirilən bir layihəni göstərmək olar. Hekayə beyində xüsusi suallar saxlayaraq məlumat şəbəkəsinə yanaşmaqla qurulmuşdu.
Biz “kokteyl”, “qolf”, “və kənar günlər” terminləri üçün məlumatları nəzərdən keçirdik. Bu bizə imkan verdi ki, biz Komissiyanın bu mallara nə qədər xərclədiyini müəyyən edək. Çoxlu suallar meydana çıxdı və hekayə yaranmağa başladı.
Lakin əsas terminlər çox vaxt sizing istədiklərinizi vermir, bəzən oturub fikirləşməli olursan sən nə istəyirsən? Bu layihə zamanı biz həm də istədik ki, Komissiya üzvləri xüsusi təyyarəyə nə qədər pul xərcləyiblər. Məlumatlarda “xüsusi təyyarə” sözü olmadığına görə biz onların səfərlərini təşkil edən provayderlərin adlarını götürməli olduq. Bir dəfə biz Komissiyanın səfərlərini təşkil edən provayderin adının “Abelag” olduğunu bildik və Abelaq tərəfndən təşkil edilmiş səfərlərə nə qədər pul xərcləndiyini öyrəndik.
Bu cür yanaşma ilə biz məlumat almağın məqsədini aydın şəkildə müəyyən etdik; Rəngli səhifəmizi bəzəyəcək rəqəmi ala bildik. Başqa bir yanaşma isə qara siyahı ilə başlamaq və istisnaları axtarmaqdır. Məlumatdan hekayələri çıxarmağın asan yolu orada nəyi tapa bilməyəcəyini bilməkdir. Bunun nə cür işləyəcəyinə missal olaraq Faynanşl Taymz və Araşdırıcı Jurnalistlər Bürosu arasında Aİ Struktur Fondları ilə əməkdaşlıq şəraitində keçirilən bir layiədəki illustrasiyaları göstərmək olar.
Biz Komissiyaya hansı şirkətlərin və birliklərin onlardan məlumat ala bilmələri haqqında öz qaydalarına uyğun olaraq məlumat ala bilmələri barədə sorğu verdik. Buna bir nümunə olaraq tütünə və tütün istehsalçılarına çəkilən xərcləri göstərə bilərik.
Tütün şirkətlərinin və istehsalçılarının və yetişdirənlərin adlarını sorğu etməklə biz elə bir məlumat tapdıq ki, o British American Tobacco şirkətinin Almaniyada bir fabrikdən 1,5 m avro aldığını öyrəndik.
Maliyyə Komissiyanın xərcləmə qaydalarından kənar olsa da, bu məlumatın içərisindən hekayəni çıxarmağın ən asan yolu idi. Siz məlumat şəbəkəsində nə tapacağınızı heç vaxt bilməzsiniz, sadəcə baxarsınız. Cəsarətli olmalısınız. Əsas xüsusiyyətləri müəyyən etmək üçün bu cür yanaşma çox yaxşı olur süzgəc vasitəsilə çox şeyi göstərir. (ən böyük və ükstremal olanı, ən çox məlum olanı vəs.). .

Celein Bar, Citywire

ANA SƏHİFƏKİTABƏVVƏLKİSONRAKI